Eladta egykor piacvezető cégeit a NER piksziséből kiesett Kuna Tibor
Két éve még a csúcson volt, most teljessé vált az egykori NER-csillag bukása.
Két éve még a csúcson volt, most teljessé vált az egykori NER-csillag bukása.
Kijött az új ügynökségi rangsor, több kategóriában az állammal jó viszonyt ápoló cégek szereztek jó helyet.
Soha nem látott méretű kommunikációs kampányra készülhet az állami Szerencsejáték Zrt. a Kuna Tibor cégével kötött szerződés módosításával - írta a Magyar Nemzet.
80 millió forintért kaptak megbízást.
Összesen 230 milliót lehet költeni a filmre, és lehet, hogy a forgatást nem a győztes cégek végzik, mivel már jelezték: alvállalkozót vonnak be a munkába.
Kuna Tibornak nagyon megy mindkét fontos kommunikációs cége.
Bár Kuna Tibor cége 3 milliárdot kapott a vizes vébé reklámozására, a cég nem hajlandó elárulni, hogy jelent-e már meg egyáltalán külföldi médiafelületen bármi is a vizes vébéről.
A vizes vébé nemzetközi promóciója azonban még mindig nem indult el.
A Trinity Communications összesen mintegy 9 milliárd forintért kapott megbízásokat, de a Young & Partners is kapott feladatokat.
Új imázskampányt és cégarculatot kapott az állami energetikai holding, de nem volna meglepő, ha a kampányszlogenről önnek is Bill Nighy letolt gatyája jutna az eszébe.
A Trinity Communications révén Szijjártó Péter ismerőse nyert el egy 12 milliós állami PR-tendert. Ők a 25 milliárdos állami kommunikációs tender egyik nyertes résztvevői.
Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter régi barátja, Kuna Tibor új cége, valamint Rogán Antal Fidesz-frakcióvezető szomszédja, Csetényi Csaba vállalkozása szakítja a legnagyobbat az állami kommunikációra meghirdetett 25 milliárd forintos tenderből.